ارزش گذاری استارت آپ اطلاعات اولیه نام کسب و کار (الزامی) ایمیل شما (الزامی) شماره تلفن همراه (الزامی) هسته اصلی و تیم کاری 1-ﺗﯿﻢ شما ﻣﺠﻤﻮﻋﺎً دارای ﭼﻨﺪ ﺳﺎل ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻣﺮﺗﺒﻂ در ﺻﻨﻌﺘﯽ ﮐﻪ در آن ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ می کنید است؟ (الزامی) کمتراز یکسالبین 1 تا 5 سالبیش از 5 سال 2-ﺗﻌﻬﺪ ﻣﻮﺳﺴﯿﻦ از ﻧﻈﺮ زﻣﺎﻧﯽ ﭼﮕﻮﻧﻪ اﺳﺖ؟ (الزامی) ﯾﮏ ﭘﺮوژه ﺟﺎﻧﺒﯽ در ﮐﻨﺎر ﮐﺎر اﺻﻠﯽ ﺑﻮﯾﮋه در زﻣﺎن اوﻗﺎت ﻓﺮاﻏﺖﭘﺎره وﻗﺖ و ﺑﻄﻮر ﻣﺪاومﺗﻤﺎم وﻗﺖ و ﺑﻄﻮر ﻣﺪاوم 3- مهارت ﻫﺎ و ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻫﺎی ﮐﺴﺐ و ﮐﺎری و ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ ﺗﯿﻢ ﭼﮕﻮﻧﻪ اﺳﺖ؟(الزامی) هیچ ﯾﮏ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﮐﺴﺐ و ﮐﺎری اﻧﺠﺎم ﺷﺪه ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻧﺪارﻧﺪ.ﺑﺮﺧﯽ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ ﺑﻌﻨﻮان ﻣﺪﯾﺮ رده ﺑﺎﻻ ﮐﺎر ﮐﺮدﻧﺪ و دارای ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ.ﺑﺮﺧﯽ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ دارای ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻫﺴﺘﻨﺪ و/ ﯾﺎ در ﺳﻄﻮح ﻣﯿﺎﻧﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﻌﻨﻮان ﮐﺎرﻣﻨﺪ ﻓﻌﺎل ﺑﻮدﻧﺪ.ﺑﺮﺧﯽ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ دارای ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻫﺴﺘﻨﺪ وﻟﯽ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎر در ﺣﻮزه ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﻧﺪارﻧﺪ. ﺑﺮﺧﯽ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ دارای ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﯾﺎ دارای ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎری ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﮐﺎرﻣﻨﺪ ﺑﺪون دﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ. 4- آیا در ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎر ﻗﺒﻠﯽ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ ﺧﺎﺻﯽ ﮐﺴﺐ ﺷﺪه اﺳﺖ؟(الزامی) ﻣﺪﯾﺮ ﺑﺨﺶﻣﺪﯾﺮ ﺷﻌﺒﻪ ﯾﺎ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽﻣﺪﯾﺮ ارﺷﺪ ﻓﻨﯽ CTOﻣﺪﯾﺮ ﻋﺎﻣﻞ CEOهیچکدام 5- ﻣﻬﺎرت ﻫﺎ و ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻫﺎی ﻓﻨﯽ ﺗﯿﻢ و هسته اصلی ﭼﮕﻮﻧﻪ اﺳﺖ؟(الزامی) ﻫﯿﭻ ﯾﮏ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ دارای ﺗﺠﺮﺑﻪ و ﺗﺤﺼﯿﻼت ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺻﻨﻌﺘﯽ ﮐﻪ اﺳﺘﺎرت آپ در آن ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ، ﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﺪ.ﺑﺮﺧﯽ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ دارای ﺗﺤﺼﯿﻼت ﻓﻨﯽ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻫﺴﺘﻨﺪ وﻟﯽ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎری ﻧﺪارﻧﺪ.ﺑﺮﺧﯽ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ دارای ﺗﺤﺼﯿﻼت ﻓﻨﯽ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﺑﺮﺧﯽ دﯾﮕﺮ دارای ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎری ﻓﻨﯽ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ.ﺑﺮﺧﯽ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ دارای ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎری ﻓﻨﯽ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻫﺴﺘﻨﺪ وﻟﯽ ﺗﺤﺼﯿﻼت ﻓﻨﯽ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻧﺪارﻧﺪ. ﺑﺮﺧﯽ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ ﺑﺼﻮرت ﻫﻤﺰﻣﺎن دارای ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎری و ﺗﺤﺼﯿﻼت ﻓﻨﯽ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ. 6- میانگین سن موسسین چقدر است؟(الزامی) بین 20 تا 25 سالبین 30 تا 35 سالبین 35 تا 40 سالبیش از 40 سال 7- ﻣﻮﺳﺴﯿﻦ ﺗﺎﮐﻨﻮن ﭼﻪ ﻣﯿﺰان در کسب و کار ﺧﻮد ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاری ﮐﺮده اﻧﺪ؟(الزامی) ﺑﯿﻦ 5 ﺗﺎ 10 ﻣﯿﻠﯿﻮنﺑﯿﻦ 10 ﺗﺎ 30 ﻣﯿﻠﯿﻮنبیش از 30 میلیون محصولات و بازار هدف 1- آﯾﺎ ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺑﺮای ﻣﺤﺼﻮل/ ﺳﺮوﯾﺲ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدی ﺑﺮرﺳﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ؟(الزامی) ﺧﯿﺮ، ﻫﻨﻮز وارد ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺗﺴﺖ ﻣﺤﺼﻮل ﻧﺸﺪﯾﻢ.ﺧﯿﺮ، ﻣﺎ ﻫﻤﭽﻨﺎن در ﺣﺎل ﺗﺴﺖ ﻫﺴﺘﯿﻢ.ﺑﻠﻪ، ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺑﻪ وﺳﯿﻠﻪ رﻗﺒﺎی اﺻﻠﯽ اﻋﺘﺒﺎر ﺳﻨﺠﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ.ﺑﻠﻪ، ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﮔﺴﺘﺮده ای ﺗﺴﺖ و اﻋﺘﺒﺎر ﺳﻨﺠﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ. 2- ﺑﺎزار ﻫﺪف ﺧﻮد را ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺗﻮﺻﯿﻒ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ؟(الزامی) ﺗﺨﻤﯿﻦ ﺑﺎزار ﻫﺪف ﺗﺎ زﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻣﻘﯿﺎس اﻧﺪازه ﮔﯿﺮی ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ وﺟﻮد ﻧﺪارد ﺳﺨﺖ اﺳﺖ.ﺗﺨﻤﯿﻦ ﺑﺎزار ﻫﺪف دﺷﻮار اﺳﺖ ﺑﻪ اﯾﻦ دﻟﯿﻞ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ اﻃﻼﻋﺎت ﻣﻮﺛﻘﯽ درﺑﺎره اﻧﺪازه آن وﺟﻮد ﻧﺪارد.ﺗﺨﻤﯿﻦ ﺑﺎزار ﻫﺪف دﺷﻮار اﺳﺖ ﺑﻪ اﯾﻦ ﺧﺎﻃﺮ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻣﻘﯿﺎس اﻧﺪازه ﮔﯿﺮی ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ وﺟﻮد ﻧﺪارد اﻣﺎ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﻢ ﺑﺎ درﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺳﻬﻢ ﻗﺎﺑﻞ ﮐﺴﺐ از ﺑﺎزار ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﻃﻼﻋﺎت ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﮔﺮوه ﻫﺪف اﻧﺪازه ﺑﺎزار را ﺗﺨﻤﯿﻦ ﺑﺰﻧﯿﻢ.ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﻢ ﺑﺎزار ﻫﺪف را ﺑﺎ ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ از اﻃﻼﻋﺎت ﻣﯿﺰان ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺑﺮای ﻣﺤﺼﻮﻻت و ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺸﺎﺑﻪ ﻣﻮﺟﻮد و از ﺗﻄﺎﺑﻖ آن ﻫﺎ ﺑﺎ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﺑﺮآورد ﮐﻨﯿﻢ 3- آﯾﺎ ﻣﯿﺰان ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺑﺮای ﻣﺤﺼﻮل / ﺧﺪﻣﺖ ﺷﻤﺎ ﺑﺮآورد ﺷﺪه اﺳﺖ؟(الزامی) ﺧﯿﺮ، ﻧﻪ ﺗﺎ ﺑﺤﺎلﺑﻠﻪ، اﻣﺎ اﯾﻦ ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﺑﺮآورد ﺣﺪﺳﯽ و ﺣﺪودی اﺳﺖ.ﺑﻠﻪ، و ﻣﺎ ﺑﺮ اﺳﺎس داده ﻫﺎی ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ اﺛﺒﺎت درﺳﺘﯽ ﻣﺤﺎﺳﺒﺎﺗﻤﺎن را دارﯾﻢ. 4- ﭼﺮﺧﻪ ﻋﻤﺮ داﻧﺶ ﻓﻨﯽ ﺷﻤﺎ در ﮐﺪام ﻣﺮﺣﻠﻪ ﻗﺮاردارد؟(الزامی) ﻧﻮﻇﻬﻮر: داﻧﺶ ﻓﻨﯽ ﯾﺎ ﻓﻨﺎوری ﮐﻪ ﺑﻪ ﺗﺎزﮔﯽ ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ و اﺳﺘﻔﺎده از آن رﯾﺴﮏ ﻫﺎ و ﻓﺮﺻﺖ ﻫﺎی ﺧﻮد را دارد.رﺷﺪ: داﻧﺶ ﯾﺎ ﻓﻨﺎوری ﮐﻪ ﻣﺪﺗﯽ اﺳﺖ ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ و رﯾﺴﮏ ﻫﺎی اﺳﺘﻔﺎده از آن ﺑﻪ وﺿﻮح ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه اﺳﺖ و ﻟﯿﮑﻦ ﻫﻨﻮز اﻣﮑﺎن ﺗﻮﺳﻌﻪ در آن وﺟﻮد دارد.ﺑﻠﻮغ: داﻧﺶ ﻓﻨﯽ ﯾﺎ ﻓﻨﺎوری ﮐﻪ ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ و از آن اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪه اﺳﺖ و اﻣﮑﺎن ﺗﻮﺳﻌﻪ در آن وﺟﻮد ﻧﺪارد.اﻓﻮل: داﻧﺶ ﯾﺎ ﻓﻨﺎوری ﮐﻪ اﺳﺘﻔﺎده از ان ﺑﺎ ﮔﺬﺷﺖ زﻣﺎن رو ﺑﻪ ﮐﺎﻫﺶ اﺳﺖ. 5- موانع شما برای ورود به بازار هدف چقدر است ؟(الزامی) بسیار کمکممتوسطزیادبسیار زیاد